Naprawa bramy przesuwnej w wielkiej hali produkcyjnej w której to produkuje się wielkie samoloty pasażerskie to dość złożona operacja którą powinno się przeprowadzić szybko. Chodzi tu głównie o to że tego typu brama składa się z wielu segmentów które przesuwa się na prawo i lewo na specjalnych rolkach, które niekiedy muszą jechać po specjalnych torach. Tego typu bramy przesuwne, które rozsuwają się na 2 strony ważą sporo ton i muszą być regularnie konserwowane oraz dodatkowo naprawiane.

Kluczowe znaczenie ma też i to, że tego typu bramy może uszkodzić wichura, a niekiedy wręcz nieznaczny ubytek gruntu pod fundamentem tego typu bramy może ją z dobrym skutkiem unieruchomić. No bo jeżeli już jedna z szyn takiej bardzo ciężkiej i skomplikowanej bramy nieco się zapadnie, to otworzenie hali produkcyjnej i wyprowadzenie gotowego samolotu może okazać się czynnością niemożliwą do zaprojektowania (polecana strona: bramy rolowane). Dlatego te trudne bramy na szynach lub prowadnicach są regularnie moderowane i to dosłownie przed następną zmianą. No a jeżeli już chodzi o nagłe naprawy tego rodzaju sporej i ciężkiej bramy przesuwnej, to muszą się one odbywać szybko, bo jeżeli gotowy produkt nie może wyjechać przez bramę to wstrzymuje to produkcję (sprawdź również informacje na stronie: naprawa bram przemysłowych hormann). No a każda sekunda takiego wstrzymania produkcji to spora strata dla firmy. Dlatego właśnie nawet taka prowizoryczna naprawa wytworzona w ciągu trwania jednej zmiany musi zostać wyprodukowana w sposób akuratny. Dopiero potem wieczorem taką bramę naprawia się o wiele lepiej. Nie chodzi tu jedynie o zastosowanie lepszych wymaganych części, niemniej jednak też i o jakość połączeń takich jak spawy. No bo w tym przypadku nawet jedna nieco słabsza śruba może wiele skomplikować te kilka dni później.

Zobacz również: bramy przemysłowe.